Tuzzi logo A Tuzzi brand a rendkívüli nők márkája, akik különleges személyiséggel és kivételes karizmával rendelkeznek.A kollekció minden egyes darabja
  • különlegesen kifinomult,
  • de egyben mégis modern, mai.
Az outfitek a modern, egyszersmind nagyon nőies nők öltözékei– ez az a különleges életérzés, amit magán hordoz a kollekció. Ezt az életérzést szezonról szezonra két-két vonallal, összesen kilenc programmal mutatják be Európa szerte.

Leo Guy logo A 22 éves Leo Guy 1978-ban egy kis csapattal alapította meg saját ready-to wear vállalatát. A kötöttáru forradalma zajlott éppen . Leo Guy elkötelezte magát a nőies kosztümök, felsők és estélyi ruhák mellett.

Az évek múlásával a márka elválaszthatatlan lett a francia luxustól és rafinériától. 2001-re a kollekció specializálódott a kötött pulóverekre és kardigánokra valamint twin-szettekre. Az új vonal nagy sikert aratott és töretlenül tart. Ugo- Léo Guy fia jelentős szerepet kapott a cég életében ezért a márkanév Léo & UGO-ra változott.


Paul Brial logo A JBA vállalatot 1978-ban alapították és három testvér, Jean-Paul, Brigitte és Alain apjuk nyomdokaiba lépve irányítja. 1980-ban lett a márka Franciaországban és külföldön bejegyezve, és sikerre ítélve. A mai napig tartó sikeres növekedés oka a francia „know-how”, mely a cég fő értéke. A kollekció
  • a lendületes mai nő divatja,
  • amelyet az egyedi szabásvonal
  • és a minőségi anyagok használata garantál.

Stehmann logo A cég évi 1 millió 200 ezer darab nadrágot értékesít. Kényelmes, divatos és megfizethető. Évek óta piacvezetők a leggings eladásokban. Számos modell viselete legalább egy mérettel karcsúbbnak mutatja viselőjét.
Dori Premiere logo Tökéletes kombinációja egy nagy múltú családi vállalkozásnak a technológiai frissességek. A hosszú utazás egy kis gyárban kezdődött 1939-ben Varese közelében Olaszországban. Ma már Európa szerte – a saját üzleteken kívül- több száz butikban és áruházban kaphatók az olasz rafinériát és magas minőséget tükröző termékek.
A nagy múltú márka kollekcióját három szó jellemzi:
  • nőiesség
  • sikk
  • elegancia

A legmodernebb anyagok, rafinált szabásvonalak jellemzik a kollekciót. A méretek választéka 36-50-ig, esetenként 54-es is.
A kifordítható modellek ujja és kapucnija levehető, így akár nyolcféleképpen viselhető egy megvásárolt jacky.
Maloka logo A MALOKA 2000-ben ,Franciaországban alapított cég márkája, ma már Portugáliában, saját üzemében gyártja teljes kollekcióját. Jó nemzetközi piacokkal rendelkező fiatalos, de nem csak kis méretben készülő kollekció egyenlőre csak nálunk kapható Magyarországon. A hagyományok helyett egyedi stílust teremtve a minőséget és a kényelmet helyezi előtérbe. ” Casuel sikk” nőies megjelenéssel……ez a MALOKA védjegye!

Hírlevél

Clamar Kft. © 2015